VVIP BLOG INI

Im In Love...... With My.............ANAK SEDARA!!!!!

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 2/17/2010 04:18:00 pm

Salam,

Aku tak tahu la apa hormon yang menyerang aku sekarang ni..tapi CINTA aku dah BERPUTIK terhadap ANAK SEDARA aku!!!!

Adik aku ada tag gambar anak dia kepada aku.. bila aku tengok gamba tuh..Ya Allah!! KAWAIII~~~~

Ni aku nak share kat semua... baru usia 2-3 hari kut.. luruh jantung aku tengok anak sedara aku ni...



Alah...comelnye la tengok anak sedara aku ni tido~~~



mata sepet ala jepang~~~



anak patung temani dia tidoq



ni lah adek aku yang dah bergelar abah, walapon muda daripada aku, tetap dia nak galas tanggungjawab yang sangat la besar ni..jaga anak sendiri!!



pasangan suami-isteri maen cak-cak ngan anak, nak maen cak-cak gak!!!!



"sapew mamat yang pandang-pandang aku nih? ade hutang??!!", detik hati kecil si anak..hehehe



nenek aku yang seronok dapat cicit sulung!!!



nampak sangat muka umi aku yang masih lagi di dalam dilema... "aku dah jadi nenek kerr?????"


Aku memang suka budak kecik..tengok anak adik aku ni jadi bertambah geram nak ade anak sendiri!!! tapi nak buat macam mana.. waktu belajar masih panjang.. ntah ler..lama lagik nak menongkah arah, mengenderai bahtera...cewahhh~~

Semoga adik aku update kat aku muka comel anak sedara aku setiap bulan!! Aku demand!!!




MAK, NAK KAWEN!!!!



sekian.....

Comments (6)

pak long!comel gila anak sedara pak long!!eii geram nk cubit2!

ni pak long ni lagi la rasa nak cubit2!!!!!

welcome to d club yo.wlpn org len dpt ank abg/kakak,ko dpt anak adik,ank sdara jgk nmnya.hehe~

rindu umah weh.huu~

itu yang bagi aku malu kena sorang kepala dalam lobang biawak!!!

tak rindu rumah tapi geram nak cubit pipi anak sedara akuh!!!

makkkk!!nak kawen jugak!!keh3=p

meh kawen sesame!!!