VVIP BLOG INI

Terima Kasih MyMahasiswa.blogspot

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted on 2/28/2013 08:03:00 am

Salam,

Alhamdulillah page Leadership In The Eyes of A Young Doctor sudah berwajah baru. Saya telah menambah dua gambar baru di profile picture dan cover photo.






Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada rakan saya admin MyMahasiswa (klik nama untuk ke blog MyMahasiswa), blogger braderjai yang telah sudi untuk mempromosikan page saya kepada semua mahasiswa.



Adalah menjadi hasrat saya untuk memberikan sedikit ilmu yang saya pelajari kepada mahasiswa kita supaya mereka dapat mendapat lebih banyak input mengenai erti sebenar kepimpinan. Ini dapat mempertingkatkan produktiviti dan membawa organisasi ke peringkat yang lebih tinggi.

Gambar baru ini telah menguatkan iltizam untuk lebih banyak menulis mengenai kepimpinan. Sekurang-kurangnya dapatlah saya memberikan sedikit sumbangan saya kepada masyarakat dengan apa yang saya ada.

Terima kasih MyMahasiswa.

 Ini link ke page saya, klik SINI

Comments (0)