VVIP BLOG INI

Salam Blogger~~

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 9/27/2009 06:22:00 pm

Salam Pertemuan kepada semua pembaca2 blog..

Syukur kepada Allah s.w.t kerana dgn limpah kurnia dan hidayah daripadanya telah terbuka hati saya untuk memulakan perjalanan saya sbg seorg blogger..

Telah lama menjadi hasrat saya untuk mempost kan artikle2 cuma terdapat terlalu banyak halangan2 yang ada dan alhamdulillah telah tercapai hasrat itu akhirnya..

Untuk blog saya ini akan banyak menyentuh mengenai isu-isu semasa di dalam dan luar negara dan juga segala hal2 berkaitan dengan persatuan pelajar yang mana saya sendiri adalah merupakan YDP Pusat Indonesia untuk sesi kali ini..

Jika isu2 yang saya keluarkan itu mungkin terlalu kasar ataupon tidak menyenangkan mana2 pihak.. saya meminta maaf akan hal itu..

Saya masih lagi baru di dalam dunia blogger dan dgn itu saya akn perbaiki lg diri spy dapat saya postkan article2 saya dgn lebih baik lg..

Harapan saya adalah untuk terus aktif di dalam blog supaya dapat menyampaikan segala aspirasi dan komentar2 yang bernas dan dimanfaatkan kepada semua..

thx

Khairul Hafidz Alkhair b Khairul Amin
Universitas Padjadjaran (UNPAD) Bandung

YDP PKPMI Pusat 09/10
TYDP PKPMI cawangan Bandung 09/10
Exco Kelab Umno Bandung (KUBI) 08/10
Badan Perwakilan Mahasiswa (BPM) UNPAD 09/11
Pengerusi Majlis Ketua-ketua Angkatan 09/10

email: khairul_hafidz_alkhair@yahoo.com
blog: http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com
no hp: +6287827601240

Comments (0)