VVIP BLOG INI

Lawatan Kerja PKPMI Di Jakarta!!!

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 6/25/2010 07:24:00 pm

Salam,

1. Bermula lagi lawatan kerja aku melawat ke cawangan PKPMI yang ada di Pulau Jawa ini. Kali ini destinasi aku adalah Jakarta.

2. PKPMI Jakarta adalah PKPMI yang penting kerana mereka mempunyai hubungan terus dengan kedutaan besar kita. Banyak perkara yang perlu didiskusikan untuk menguatkan lagi PKPMI.

3. Terima kasih kepada YDP Jakarta, Farid Ashraf kerana sudi untuk menyambut aku. Lawatan kerja aku adalah selama 3 hari.

4. Secara kebetulan pada hari Isnin ini Tan Sri Muhyiddin Yasin, TPM Malaysia akan datang ke Jakarta dan ingin bertemu dengan mahasiswa kita di sini.

5.Insyaallah akan aku update gambar pertemuan aku bersama pimpinan PKPMI di Jakarta. Semoga pertemuan ini membawa manfaatnya..





JAKARTA!!!





Sekian....

Comments (0)