VVIP BLOG INI

Gambar-gambar Sewaktu Dinner La Luna LaSix!!

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 7/05/2010 07:24:00 am

Salam,

Pada hari Khamis lepas, kami angkatan KPBI 2006 telah mengadakan dinner angkatan sempena meraikan tamatnya tahun teori kami. Sememangnya dinner ini telah lama dirancang dan menjadi acara kemuncak setelah 4 tahun kami bersama-sama dalam angkatan.

Walaupun ini hanyalah dinner angkatan, tetapi bagi aku, inilah dinner yang paling seru dan paling havoc yang pernah aku hadiri (yelah, kata dengan member sendiri, kompem la suasana tu lain, masing-masing boleh buat kepala..hoho)


How's my outfit??hoho


MC untuk malam itu, Patrick, Diba dan KANNA!!!


Comittee Batch dipaksa rela oleh Irika untuk buat opening performance..Lady Gaga


Makan time!!

Our batch have artist!! Teorist!! Yang nyanyi pakai gitar itu adalah Amir dan his band, 2 Malaysians and 3 Indonesians!!Sekarang sedang nak release album baru!! Jangan terkejut, siapa kata jadi doktor tak boleh 'ngeband'?? Semoga sukses Amir!!


Aku yang khusyuk mendengar

Main music chair


Limbo rock!! Reza adalah pemenang!!












Aku bersama Adiba..gambar semua ni daripada kamera dia ah!















My beloved batch committee!! Ada yang tak masuk gambo sebab dah balik..

Aku nak ucapkan terima kasih kepada panitia dan comittee batch yang bertungkus lumus menjayakan dinner ini. Aku tak segan untuk kata yang aku sangat bangga menjadi ketua angkatan KPBI 2006. Walaupun comittee ini kecil, walaupun tak sebesar dengan tanggungjawab aku yang satu lagi, but i love my batch commitee's work most!! The bond between us is very close sehinggakan aku sanggup buat apa sahaja untuk angkatan aku. Pelik? tapi memang benar...

Aku nak ucapkan terima kasih kepada timbalan aku yang kiut Noddy, S/u aku yang gigih menari Irika, Bendahari aku yang kemut duit Hafiz, dan semua Exco batch Farid, Natrah Adi, Nad, Yani, Sugen, Devan dan Awang. Tanpa mereka aku tak boleh nak menggerakkan angkatan. Tanpa mereka kami takkan boleh berjaya seperti sekarang. SALUTE THEM for their EFFORT!!!

Dan aku nak ucapkan terima kasih kepada semua rakan angkatan yang telah banyak membantu angkatan secara langsung atau tidak. Tanpa korang punya support, kami juga tak dapat nak bergerak dengan lancar!!
Thanx guys!!

Semoga rakan-rakan semua dapat menjalankan tahun praktikal selama 2 tahun dengan lancar..doa aku semoga rakan-rakan semua beroleh kejayaan dunia dan akhirat!!

p/s: credit kepada Adiba Wahida untuk gambar-gambar di atas!!






LUV U ALL!!!!!






Sekian....










Comments (0)