VVIP BLOG INI

Kedudukan Untuk Kuota Pengisian Housemanship Untuk Setiap Hospital Tahun 2010

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 3/24/2010 06:42:00 am

Salam,




(sources: FB Liyana Zainal)


Di atas adalah mengenai kuota yang diperuntukkan oleh hospital bagi mahasiswa kedokteran yang akan mengikuti program pegawai perubatan latihan siswazah (houseman) untuk tahun 2010. Mahasiswa Indonesia  yang bakal mengikuti houseman nanti bolehlah menggunakan gambar di atas sebagai rujukan.

Bagi yang masih lama lagi nak lulus dari program kedokteran umum, bolehlah lihat gambar di atas sebagai satu pendedahan awal mengenai kuota yang diberikan untuk setiap hospital di seluruh negara. Mungkin pada waktu korang lulus kuota ini akan berubah, tapi rasanya tak akan jauh berbeza dan rakan-rakan kedokteran boleh merancang lebih awal ke mana nak pergi apabila dah lulus nanti di Indonesia.



HOUSEMAN!!!



sekian....





Comments (3)

Awesome informasi, banyak terima kasih kepada penulis artikel. Ini bisa dimengerti bagi saya sekarang, efektivitas dan pentingnya adalah pikiran-boggling. Terima kasih sekali lagi dan semoga berhasil!

Sederhana dan manis. Aku sedang berpikir untuk memulai blog lain atau lima segera, dan saya pasti akan mempertimbangkan tema ini. Keep em 'datang!.

Hanya berpikir saya akan komentar dan mengatakan tema besar, apakah Anda kode itu untuk diri sendiri? Benar-benar terlihat lebih sempurna!