VVIP BLOG INI

My 6th Year Anniversary!!!

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 1/22/2010 12:03:00 am

Salam,


Hari ini aku sangat gembira!!!

Mana tak nye...kalo hitung-hitung dah 6 tahun aku dah bersama dia!!!

\('v')/

Hmmm..memang dah jadi tradisi kitorang kalao nak sambut anniversary kena la kluar-kluar dan yang paling penting kena tukar-tukar hadiah!!

Tapi 2-3 tahun ni tak dapat nak sambut sebab tak dapat balik ke Malaysia..

Macam kali ni pun, patutnya lagi seminggu tapi sebab aku dah nak balik kami amek keputusan nak sambut awal..




makan cake brownies




dia lak makan cheese cake


jeng...jeng...jeng


my gift..perfume!! Lanchome~~


beg total 90!!!



Kat atas tadi beberapa gambar yang aku amek bersama dia...

Aku bagi dia perfume, dia bagi aku beg!!aku sangat suka beg tuh!!!total 90 kut~~

Hmmm...6 tahun bukan tempoh waktu yang sekejap...

Banyak yang kitorang dah harungi bersama...segala onak-ranjau dan berduri aku dah tempuh bersama dia..cehhh~~

Dia ngan aku bukannya tinggal kat satu pulau..dia duk malaysia aku kat Indonesia..

Ramai yang akan tanya,tak susah ke jauh-jauh??

Sapa kata tak susah...sangat-sangat la susah~~

Tapi kita kena tengok balik OBJEKTIF kenapa kita nak buat hubungan..

NAFSU??

AGAMA??

NAK MAIN-MAIN??

Bukan hanya dalam pelajaran je kita kena ada MATLAMAT, tapi kalau nak jalinkan hubungan perlu ada matlamat juga...

Kalau kita benar-benar SERIUS dan JUJUR nak jalinkan hubungan, memang niat di hati nak kahwin dengan dia..aku kate go on jek..

Tapi kalau sebenarnya nak main-main, saje nak buat macam-macam..

Aku nasehatkan baik tak payah~~buang duit,masa dan tenaga

Aku bukan la kuat agama sangat, aku tau..kalau kawan-kawan aku yang lain, mampos kerat jari kata mana leh buat hubungan tu..

Tak pe lah, masing-masing ada pendapat sendiri kan? :)

Yang penting aku dan dia ada MATLAMAT dan RANCANGAN MASA DEPAN

duit je tak ada lagi...hehe~~

Orang pernah tanya, pernah tak gado-gado sebab jauh ni?

Aku punya lah kira, aku rasa dalam 6 tahun ni, tak sampai 5 kali pun aku bertekak ngan dia!!

BETUL KE??

Betullah,tak kan la nak tipu pulak

kita kena paham satu benda, bila dah kawin nanti lagi BANYAK yang nak DIGADOHKAN..

Kalau sekarang pon dah banyak ISU, apatah lagi bila kawen, btul x??

Dalam hubungan yang penting PERCAYA dan BERALAH..

Laki ni kena kurangkan EGO sikit..dan BERALAH apabila ada masalah yang timbul..ini kadang-kadang pasal warna kesukaan masing-masing pon nak bergadoh

Dan jangan fikir bila ada hubungan, dia ko masukkan dalam sangkar burung!!

Dia pun manusia dan perlu diberikan KEBEBASAN, tapi bila dah jadi ISTERI lainlah ceritanya!!

Dia nak berkawan dengan sapa ke, nak keluar dengan kawan dia ke, itu HAK dia, kita tak boleh nak larang, tapi masing-masing kena lah jaga batas-batas yang kita sama-sama setujui..so senang kan? :)



To My QUERIDA

Walau pun dah 6 tahun kita bersama, my LOVE for u will never decrease, it grow each day and it matures through time

I know im not a romantic person that can make u feel like u now are an angel, i know i have so many bad habits that maybe u must endore it with all your strengh,

sometimes i think that u deserve better..

not a person like me,BUT a person who is kind hearted, nice, good attitude, make u feel comfortable, the man that always beside u..

BUT

AS LONG AS YOU WANT ME TO BE WITH YOU

I WILL BE THERE FOR YOU!!

THAT IS WHAT I CAN PROMISE!!

thanks cause u give me a chance to know u..

with all the good quality that u have inside u..

my heart know even when i met u for the first time 6 years ago..

THAT ONE DAY YOU WILL BECOME MY WIFE


LOVE!!!


sekian...

Comments (4)

pencil case strawberry tu ada chance x ko tukar blok ni?xkan beg je total 90?tb2 pencil case strawberry.ada handle cm handbag lg tu.kalo merah lg.aq jg nk kn tgk tp2 hr.tutorial ngan ko lg.haish~

btw,ko tkr no hp kh?xdpt cntct td.anyway,dh settle apa yg aq nk mntk tlg td.hee~

congrats!trust+loyalty is a package which will never work individually.
XD

jiwang lah plak post ni :P

semoga hubungan berakhir di jinjang pelamin, dan diredhai Allah hingga ke akhir hayat..amin :D

p/s : tuka la setting 'word verification' kat comment tu.hehe. ur readers sume dah pndai membace kot:P

6 wonderful years :)
can't wait to spend my lifetime with you.thank you syg. =)

LIKE 1000000000000000000x!

rupenye no di penjuru kanan entry adelah tmpt tuk komen..hehe