VVIP BLOG INI

Penjenamaan Semula

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 1/04/2010 03:18:00 am



Salam,



setelah dah pikir-pikir balik..
rasanya nak tuka brand la blog ni..
x mo la nama-nama skema..

aku la cari nama yang sesuai dengan jiwa aku..

dan lepas dah berfikir masak-masak (tak tido siap)

aku tukar nama blog aku kepada:



||Aku PeMiKir||


ni rasanya lebih sesuai dengan diri aku..
dan sesuai dengan apa yang aku nak bawakan kepada pembaca-pembaca yang ada..
Aku nak yang baca blog aku ni cuba untuk BUKA PEMIKIRAN..

aku akan bawakan perkara-perkara untuk kita fikirkan bersama..

isu-isu yang boleh kita diskusikan..
aku berharap segala entries yang aku masukkan ada manfaatnya kepada semua..

bukan nak lagha jaaa..hahaha..


sekali lagi:


||Aku PeMiKir||


Sekian
....



Comments (0)