VVIP BLOG INI

Bandung: Semoga Lekas Sembuh Aiza Amiera!!

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 2/19/2010 06:46:00 am

Salam,






Aku terkejut bila dengar Aiza masuk hospital,
Teman-teman kate Aiza kena parathyphoid,
Dah seminggu dah pon sebenarnya dia demam,
Tapi baru 4 hari lepas masuk hospital,
Memang di sini thyphoid perkara biasa,
Tapi aku boleh terlupa Aiza ade DM Type 1,
Jadi memang akan menerukkan lagi keadaan Aiza,
Dan aku makin terkejut bila dengar Aiza akan di operasi,
Kawan kate Aiza dapat Diabetic Ketoacidosis (DKA),
Mereka nak operate sebab nak naikkan pH badan Aiza,
Aku tak sangka keadaan Aiza dah separah ni~~

Aku dapat berita lagi Aiza punya condition tak berapa bagus,
consciousness kurang, nak bercakap sangat tak boleh, badan pun lemah,
Aku menyesal tak pergi tengok Aiza awal-awal,
Hari Rabu ingat nak pergi,
Ada pulak halangan, 
Ingat khamis nak pergi, 
Pon ade jugak tantangan,
Hari ni nak pergi,
Dapat pulak berita dokter tak bagi orang datang melawat..
DAMN~~

Aku kenal Aiza ni sejak dia tahun 1 lagi,
sekarang dah tahun 2,
Member ni perangai budak-budak sket,
Memang budak-budak pon,
Keriangan kanak-kanak ribena,
huhuhu..

Tapi dia ni kerja memang bagus,
Kerja kuat,
Dengar cakap (belakang tak tahu la kan),
Baik pon baik,
Pernah ada skandal dengan Pengarah PERMAI, Awang,
Tak lah,
Diorang berlakon dalam satu filem untuk pertandingan,
Awang hero, dia heroin,
Sian Awang selalu kena bahan dengan aku sebab berlakon tu,
Tapi worth it la awang kan??
Dapat pelakon lelaki terbaik!!

Aku tak kira,
Aku janji kat diri aku lepas operasi ni aku wajib pergi lawat dia!!
Terkutuk aku kalo tak pergi,
Walopon pangkat junior, punyalah dia baik dengan aku,
Apa punya member tak pergi lawat dia.

Apapon Aiza,
Aku nak tengok lagi perangai kanak-kanak strawberry yang ko selalu tunjuk,
Aku mesti gelak bila tengok ko,
And aku nak tengok senyuman ko....




SEMOGA LEKAS SEMBUH!!!!



sekian....



Comments (9)

btol3~~igt nk pegi visit die..skali doc x kasi..sgt kijam!!isk3..T_T

ntah nye!! mari demo di depan al-islam!!!

Doc x bagi visit tu ada sebabnya... Rileks.. sangka baik. N keadaan aiza sekarang pun tak sesuai untuk membolehkan dia ada visitor..

Xpe, dari jauh kita doakan aiza...
Semoga Allah menjaganya..*_*

hmm..

memang paham pon sebabnya.. kate kat wad ICU..

hopefully cepat la doa sembuh..insyaallah

gile sweet bang...(tekezut tgk gambo die. haha)

kalo aku jadi aiza dah boleh jatuh cinta baca entry ni...hak3...
die ni frenly,aku sangat yakin dan percaya ramai yang mendoakan die. insyaAllah sket lagi elok la tu...=)

gile sweet bang...(tekezut tgk gambo die. haha)

kalo aku jadi aiza dah boleh jatuh cinta baca entry ni...hak3...
die ni frenly,aku sangat yakin dan percaya ramai yang mendoakan die. insyaAllah sket lagi elok la tu...=)

hahaha..jgn la camtu bang..malu i..ahakss..

u r rite psl part shes frenly..pasti la ramai yang akan doakan kesehatan dia..hahaha

cam tribute utk buah hti plak.. ;))

btw,smoga cepat sembuh aiza..sedih sgt2..huk3.. ='(

hahaha..kalo tribute kat buah hati bukan tulis camni ni beb..

lagi syahdu aku tulis..hahahaha..

semoga dia cepat sembuh~~