VVIP BLOG INI

PRK UM : Demo di UM Hari Ini Menentang Ketidaktelusan PRK!!

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 2/05/2010 06:15:00 am

Salam,

Ini yang aku dapat maklumat dari rakan aku, nak terima kasih kat dia dulu sebab bagi maklumat yang sangat berharga ni kepada aku!!






Poster Demo..kotor sikit...ahakss



Ini poster yang kawan aku tangkap gambar dan berikan kepada aku. Nampak nya ada pihak yang tak puas hati dengan keputusan NC baru-baru ini.

Demo akan diadakan di Masjid API dan Ar-Rahman selepas sembahyang jumaat hari ini!!

Adakah demo aman akan bertukar ricuh?? Pro M ke yang menganjurkan demo 'aman' ni?? Memang dah terang-terang merekalah orang yang tidak puas hati dengan keputusan PRK hari tuh!! Kita tunggu tengah hari ini, jadi atau tak atau nak retorik sahaja?!!

Kita tunggu dan lihat!!



STUDENT POWER!!



sekian...

Comments (0)