VVIP BLOG INI

Pengarah JPMI Indonesia, Datuk Dr Junaidy Menyambung Kontrak 2 Tahun Lagi!!

Posted by ||Aku Pemikir|| | Posted in | Posted on 2/02/2010 10:57:00 pm

Salam,




Datuk Dr Junaidy, Pengarah Jabatan Penuntut Malaysia Di Indonesia



Asmkm dan Salam Sejahtera,

1.Saya ingin merakamkan sepenuh penghargaan diatas segala sokongan dan kerjasama semua pemimpin pelajar dan para pelajar semua sepanjang saya menjalankan tugas sebagai Pengarah JPMI selama 3 tahun 2 bulan. Saya dan keluarga juga mohon ampun dan maaf sekiranya terdapat salah dan silap sepanjang perkhidmatan saya di sini. Tempoh saya akan tamat pada 31 Januari 2010.

2. Namun atas kehendak Allah SWT, Kerajaan Malaysia telah sekali lagi menyambung perkhidmatan saya sebagai Pengarah JPMI selama DUA tahun lagi, mulai 1 Februari 2010 hingga 31 Januari 2012.

3. Sekali lagi saya mohon kerjasama semua pemimpin pelajar dan para pelajar semua dalam menjaga keharmonian dan keamanan hidup kita di rantau orang. Saya berjanji akan membantu susah payah dan perjuangan para pelajar semua seperti yang telah kita lalui bersama sebelum ini. Sekali lagi terima kasih. Salam.

Datuk Dr Junaidy Abu Bakar
Pengarah
Jabatan Penuntut Malaysia di Indonesia (MSD)
Kedutaan Besar di Indonesia
Jakarta. Indonesia.
+62 81 80 88 11111


TAHNIAH!!!



sekian...

Comments (0)